Fullt ös..

..medvetslös!

Ledsen kära vänner att jag inte är så flitig med bloggandet men det verkar som att varken tiden eller inspirationen räcker till just för tillfället!
Som vanligt följer här en bildkavalkad!

Hör och häpna mina vänner; vi hade faktiskt fest här hemma för ett par helger sedan!
Mamma/Mormor ville att Casper skulle sova hos henne så istället för en film och folkölskväll så blev det fullt ös medvetslös med öl till dans, asgarv och armbrytning, med andra ord alla ingredienser man behöver för en lyckad kväll!

1. Emma är i full gång!
2. Henrik är påväg att bli fullare!
3. Anna-Lena och Henrik, kökshäng!
4. Micke och Henrik
5. Armbrytningen är igång! Henrik och Anna-Lena
6. Daniel och Micke
7. Ramin och Micke


Icke att förglömma!!

Vi var ju och träffade lilla Edith som föddes den 14e Januari!
Ett jättegrattis till Anna och Marlene!!


I söndags blev det utflykt till Chicos och mina gamla hemtraker; Essviksskogen!
Med grillkorv, kakor och varm choklad blev utflykten precis det den skulle.




1. Micke, Mattias, Henrik, Moni och Chico!
2. Ruuun Forrest, RUN!!
3. Eld, är mysigt och luktar mycket!
4. Watson, the one and only!
5. Lilleman sov som en stock när vi väl stannade bilen så 3 pers turades om att bära honom på plats i stolen, förvånad kille vaknade i skogen?!
6. Micke värmer upp frusna Watson!
7. The cocogal, Marcela!
8. En hungrig man har inga gränser!
9. Skogshäng när det är som bäst!
10. "ja sittej faaaast"
11. Hela gänget! Kattis, Henrik, Marcela, Casper, Micke och Mattias
12 & 13. Glad kille över att vara i skogen!
14. Trött kille med världens bästa pappa!



Du och jag morbor Henrik, du och jag!

I fredags var det äntligen dags att träffa alla ur mammagruppen!! Denna gång hemma hos oss och jag tror allt att barnen har längtat litegrann efter varandra för det var inte bara ett leende som strålade denna dag!

1. Värden själv ligger i babygymmet och jäser!
2. Hilding och Manne
3. Ida undrar var fotografen tog vägen!?
4. Manne


1. Casper och Sammi myser i soffan
2. Bada är kanske det roligaste som finns, skvätter ju huur mycket som helst!!
3. Är och hälsar på pappa på jobbet!
4. Sofie och Casper
5. Idag fikade vi på charm, storkillen åt gröt som aldrig förr, och jo nu säger jag det; jösses vad fort det går!

Som avslutning på dagens inlägg vill jag skicka mina varmaste kramar till Elin.



Vår kära Gottstjärn har idag lämna oss för att galloppera på de evigt gröna ängarna och du är enormt saknad gotte. Denna häst har haft en bred karriär och bangade inte för någon uppgift. Första gången jag minns att Elin tog med honom till ridhuset för att hoppträna sprang han omkring där inne som om han inte gjort annat och efter detta har han tagit både en och två placeringar, han tvekade heller inte en sekund när han drog fyrhjulsvagnen på fäbodagarna i svartrå eller när vi fick för oss att använda honom som barnridningshäst.
Som travhäst har han kämpat väl tillsammans med Anna-Lena och sina sista år fick han i underbara Bergabyn hos Elin med familj, han kunde inte ha fått det bättre!
Vi har haft väldigt kul ihop och jag och Rocken kommer sakna dig enormt mycket nu när sommaren kommer igen, det kommer bli hemskt tomt utan dig.
Tack för de fina åren vi fick med dig.
Ät massor med gräs och spring så fort du vill nu! Passa på att hälsa till Alma och Trolle från oss!


Ta vara på dagen, en olycka händer så lätt och lyckan rycks bort lika snabbt som den kom.
Igår har varit, idag är ännu inte slut och imorgon vet vi ingenting om.
Våga leva här och nu och försök att inte stressa bort de fina stunderna för du får de ej igen.
Glöm inte bort att leva i alla måsten, då står du där vid slutet och allt är ogjort.

Sov gott vänner!


Kommentarer
Postat av: Honk

2011-01-26 @ 01:41:13
Postat av: Honk

Fortfarande på "att göra"listan: förlora mot en tjej i armbrytning. Sen kan man ju fråga sig varför jag så gärna vill det.

2011-01-26 @ 01:44:29
URL: http://Giveitupfor.wordpress.com
Postat av: bigsis

2011-01-26 @ 02:19:02
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Frida W

Men vad kul, Ida och Hilding är på öppna förskolan där jag går ibland. Och hej, om du minns mig från Soufas eller Ely's dop.

2011-01-26 @ 06:30:13
URL: http://findingbabyland.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Härligt ni har det :) Kul att se! Tänkte passa på att höra hur det ser ut för er nästa vecka och helg? Vi kommer neröver nu på lördag och stannar till nästa söndag. Skulle vara roligt att hinna ses nått! Stor kram / Ida med familj

2011-01-26 @ 17:57:44
URL: http://www.gronaasbergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0