Mer bilder åt folket!

Storkillen


På fredagarna brukar jag och Casper packa in oss i bilen för att träffa våra andra mammor!
Vi som först gick i mammagruppen tillsammans har nu sedan gått i föräldragruppen med varandra också så vi försöker ses en gång i veckan för att ta en promenad och självkart fika litegrann! =)
I fredags hade vi nog rekord iallafall, tror att promenaden tog nästan 2 timmar men det var hemskt skönt!!
Casper njöt för fulla muggar i vagnen, vaknade till litegrann och låg och kikade utan att gnälla men somnade om igen, som alltid vaknar han sekunden man kommer tillbaka för att gå in och fika, han är en ruskigt social kille!
Denna gång hemma hos Veralena och Hilding!


Casper och Gabriel     Maria, Johan, Elin och Ida   Veralena och Hilding

Fredagen innan träffades vi hemma hos Elin och hennes Ida på hemmanet!
Vi fick prova Idas bumbostol och det var ju en riktig hit! Casper gillade den skarpt!

Nöjd kille!           Hilding  Ida  Casper

Vi fortsätter väl helt enkelt i denna bildfrossa!






1. Chico är ingen dum hund, varför anstränga sig mer än nödvändigt!?
2. Vill ju så gärna sitta, men det går inte riktigt än utan hjälp!
3. Myser på filten som Ida gjort!
4. Gos med världens bästa pappa i soffan!
5. Mattias spillde på köksbordet, snyggt spillt måste man säga!
6. Buskille!!

Nu är det dags för skola i dagarna 2 igen!
Imorgon är planen att det blir miun mellan 8-17 sedan ska vi på 6årskalas i bosvedjan! Ska försöka spränga in ett besök på sjukhuset också någonstans under dagen!
På onsdag blir det sen skola mellan 8-15.

Sist men inte minst!! Grattis Fanny och Henning till eran Axel!!!

Nä.. nu ska jag ta och ringa brorsan och kolla om inte innebandyn är slut snart, jag är inspelningssugen!
Sov gott sedan kära vänner!



Kommentarer
Postat av: angelica och santoz

Men titta vad stor han har blivit!! SÖTkillen :) Fina kort!

Hoppas ni mår bra på andra sidan stan :)



KRAMAR från oss!

2010-10-25 @ 22:19:08
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: moster

Oooh, skrotisen!!! Jag vill pussa, krama, gosa o mysa i största allmänhet med dig lilleman!!!!!!!!! Om 8 veckor kommer det bli en extremt intensiv kombination av ovanstående aktiviteter, bara så du vet skruttunge!!! PÖSS

2010-10-25 @ 23:17:07
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Tessan

Men sötaste killen! :) Vahettere....Jag kommer väl hem till sundsvall lördag 5:e-6:e. Ska nog ta det hyfsat lugnt på Halloween så vi kanske kan ses då?? Puss puss

2010-10-26 @ 19:08:26
URL: http://theresis.blogspot.com
Postat av: Eleni

oj vad han växer och så super söt man kan vara! :)

Jag är hemma just nu och läkaren har skrivit intyg på att jag ska vara hemma resten av tiden. Men försäkringskassan måste ju godkänna det. Och tyvärr ger man inte mycket för dom! Har varit och tagit en massa prover idag, vi får se vad/om dom visar något. Jag känner verkligen att jag inte orkar mer. Har jag stått i max 30min så får jag sånna kramper och sammandragningar som håller i sig i flera timmar och det är väääldigt jobbigt när man inte har möjlighet att sätta sig och vila. Så just nu försöker jag bara vila och sen får vi se hur det blir!

2010-11-04 @ 10:08:38
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0