Kanske dags för en uppdatering!

Här går det minst sagt trögt!

Nästa torsdag ska jag på röntgen igen för att sen säkert måsta vänta ytterligare minst en vecka på att få en kallelse för återbesök där dom lär konstatera att jag ska vänta på en tid för sprängning i Umeå.
Mycket leds på detta väntande nu men jag är iallafall helt fri från smärtlindring nu, enormt skönt!!
Min mage är också väldigt nöjd över detta, voltaren är inte alls snällt mot min stackars mage och alldeles säkert ställer den till det för prinsens lilla mage också!

Casper växer så det knakar!!
Häromdagen rullade han runt för första gången och han pratar mest hela tiden, iallafall när vi är hemma! Han verkar vara en riktig hemmakille denhär mannen! Mycket konstigt då varken jag eller Mattias är sådär överdrivet hemkära men det kanske är bra att någon jämnar upp oddsen litegrann! =)
De senaste dagarna har det varit en ledsen gosse här hemma, som jag slitit röv för att försöka klura ut vad som är fel men det är väl bara att konstatera att mjölken inte riktigt räcker till.
Det är så svårt att veta när han släpper taget och inte vill ha mer utan att vara direkt arg och är han väl arg så tror man ju automatiskt att han är mer hungrig och gör ersättning som han inte alls vill ha.
Ibland går det hur bra som helst med flaskan medans han andra dagar totalt ratar den. Blir inte alls klok på dehär! Men igår och idag har han varit mycket mer nöjd, trots att han på sin höjd fått i sig endast 80ml ersättning utöver amningen. Ikväll kände jag igen honom igen vid nattningen, ingen hysteri över vaggan som de senaste dagarna inneburit utan ikväll var det en nöjd kille som sken som en sol när jag sjöng godnattsånger för honom, men denna gång blev han åtminstone inte allt för pigg =)
Vi har dessutom måsta öka på blöjstorleken från stl 3 till 4 nu! Storkillen väger snart 7kg men är framförallt lång, blöjorna har blivit för korta på honom!

Det får bli ett något tråkigt inlägg utan bilder, lovar att slänga upp några inom kort!
Ta hand om er vänner och tack för alla snälla kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hjälp! 7kg! Inte illa. Noelle har precis nuddat 6kg-strecket hon. Hoppas det löser sig med maten för er. Hade varit så roligt att träffa er :) Stora kramar/Ida

2010-10-22 @ 10:42:25
URL: http://www.gronaasbergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0