Rubrik

Så enkelt var det med det.

I veckan har Casper och jag haft besök utav Jenny och hennes Elias!
Sist jag träffade söta Elias var han ynka 5 dagar gammal!

Viss skillnad!? =) Såklart mamma Jenny ska vara med på ett hörn också! =)

Stora Elias visar att man inte alls behöver ligga kvar på filten!
Jätteskoj att ha er här och hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen!

Fredagsträff!
Denna gång hemma hos Gabriel! På filten nedifrån: Hilding, Ida, Manne och grabben tvärt emot Casper!


Mammas älskling börjar bli så stor!

Någon är så enormt lycklig över att det äntligen kommit snö!
Chico är så tokig i snön att så fort det börjar bli ens en tillstymmelse till frost så ligger han och rullar på gräsmattan och riktigt försöker njuta av den snön som än inte kommit! Så ni förstår ju frustrationen över att matte har gått och fått en bäbis som hon inte alls kunde släpa ut i snöyran i Onsdags.
Visst det blev en kort promenad på det vanliga stället men efter att matten hade ramlat samt utfört ett aerobicspass när hon drog vagnen så var hon väldigt sugen på att bara sitta inne resten av dagen.
Ja, så ni förstår ju frustrationen över att matte har fått en bäbis.

Mycket spelande framöver för övrigt, som en liten parentes!
Idag var mamma och jag och spelade på dop i GAkyrkan
Imorgon ska alla babysångsgrupper medverka i samma kyrka för familjegudstjänst.
Nästa söndag ska hör och häpna familjen olofsson utan Erica spela i pingstkyrkan! "Allsångskväll" kallas det visst, blir säkerligen trevligt.
Lördagen därpå ska vi än en gång spela med familjen, denna gång på en 50årsfest
Söndag samma helg är det dop för lilla Alma i njurunda kyrka och vilket innebär ännu en spelning!
Sen är det faktiskt hellugnt fram till konserten på tonhallen den 15:e Dec!

Det är faktiskt riktigt skoj att komma igång och jobba litegrann, måste verkligen ta tag i tankarna angående starta enskild firma!, helst nyss, helst för en vecka sen, gärna inom kort!

Nä nu mina vänner ger jag upp, på återskrivande och kör för allt i världen inte fast där ute, det är hemskt slipprigt!


Kommentarer
Postat av: Eleni

Jag antar du har rätt! :) Sista veckorna kvar nu bara och det är väl inte så konstigt att det börjar bli lite tungt och man längtar efter bebisen jätte mycket och efter att kunna röra sig som vanligt! Men jag vet att det inte är allt för lång kvar! :) Jag får fortsätta vila så länge! :) Vad tiden går och eran lilla kille börjar bli stor! Han är så underbart söt lilleman! :)

2010-11-15 @ 12:13:01
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Malin

Casper är så söt! Han är verkligen enormt lik både dig och Mattias :) Vad är det för firma du ska/vill starta? Kramis

2010-11-15 @ 20:29:16
URL: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
Postat av: Veralena

Är det okej att jag länkar til din blogg på min blogg?

2010-11-15 @ 21:04:46
URL: http://vdeak.blogspot.com
Postat av: Eleni

Tack så jätte mycket vännen!! :) Min dröm är ju att få jobba med inredning faktiskt, hehe. Har kollat på skolor och kurser och allt möjligt. Det svåra är ju bara att kunna få ett jobb att försörja sig på sedan som har med det att göra! Men det vore super kul! :) Kramar!

2010-11-21 @ 10:43:29
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0