Leds är väl bara förnamnet..

Får inte praktikplats där jag vill ha det, kommit på att jag vill utbilda mig till sjukgymnast som absolut inte går att läsa på distans, inser att jag också är intresserad av att plugga arbetsterapeut som faktiskt finns på distans men startar bara på vårterminerna.. mina planer spricker allt eftersom nu!
Vi får se hur det blir med allt, kanske rent utav ska vara helt mammaledig höstterminen 2011 och sen börja plugga igen? låter ju lite som en utopi men den som lever får se =)

Ikväll har vi spelat i ljustorp med familjen, eller fuske hette väl stället egentligen! Det var dehär med Sverige och alla dessa enormt skumma ortsnamn!? Det gick iallafall helt okej, dom var väldans nöjda och det är ju huvudsaken med tanke på att vi spelade under deras 50årsfest!
Imorgon väntar lilla Almas dop och det ska bli så mysigt! Ska spela två låtar, en med mamma på piano och en med brorsan på gitarr, blir finfint det!

Har ni något form utav hästintresse så kan ni ju kika in här; http://gynning.net/
Jag vet vad ni tänker "Carolina Gynning?!" men jo, det är riktigt underhållande måste jag säga, för övrigt en ganska häftig människa måste jag säga! =)
Synd att dom inte direktsänder detta imorgon, hade jag hemskt gärna velat se!

För er som är intresserade kan jag ju bara meddela att nappen håller i sig!!!
Vilken lycklig son vi har nu, verkligen något som fattats honom inser man nu såhär i efterhand!
Och jag har ju trulat på.. gav upp när han passerat 3 månader efter mycket kämpig nappträning och använt ett gäng olika, när man då istället haft uppehåll på napptjatet i en månad så bara plötsligt sitter den som fastgjuten?!
Har dessutom introducerat risgröt då vi upplevde att han inte riktigt klarade av havregröten som är från 4 månader, risgröten älskar han och skulle säkerligen kunna äta flera portioner om han själv fick bestämma men vi skyndar ytterst långsamt nu! Så med en liten portion gröt och sedan ca. 100ml ersättning så sover äntligen gossen som han ska igen, nu är vi tillbaka i gamla mönster då han vaknar en gång/natt, jag är som en ny människa!!



1. Nappkillen med en liten mininapp!
2 & 3. Glad busig och suddig kille!
4. Spela piano med världens bästa morbror henrik, det var enormt spännande!
5. Världens vackraste killar!

Nu är det jul här hemma!


Nää.. jag ska försöka klura ut hur fasiken jag ska lösa mitt liv.. måste ju kunna komma fram till nåt vettigt iallafall och jag hoppas det händer inom KORT!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Honk

Tror säkert att det finns en perfekt utbildning i USA. Jag hakar på :)

2010-11-29 @ 14:52:17
Postat av: angelica och santoz

Säg till om du kommer på något bra med denna utbildning, om du kommer på någon bra lösning på både ditt och mitt problem :)



KRAM TAck för senast!!

2010-11-29 @ 22:47:15
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0