Kreativiteten sprudlar!

Jag vet ärligt talat inte alls riktigt vad som hänt?!
Tre låtbidrag har det nu blivit från min sida på kort tid!? Inte fulla låtar men iallafall tre försök till något som kanske kan bli nåt bra.. tilläggas bör kanske att jag per egen maskin skrivit vaddå... 4 låtar i hela mitt liv?! och ja, då räknas "En dag" och "jag ser mina fötter vandra på ängarna" som jag skrev när jag var 12år gammal så mina vänner dehär är en sensation!


En av anledningarna är helt klart denna tjej; http://soulandsounds.com
Gå in och kika, en brud av rang som vet vad hon vill!
Susanna har inspirerat inte bara mig utan många fler med sitt enorma engagemang och viljan att våga göra det man verkligen vill, att inte låta något eller någon stå ivägen för vad man vet kan blir hur grymt som helst!
Idag driver Susanna sitt eget skivbolag där hon också snart kommer att släppa sin första skiva vilket ju faktiskt är hur häftigt som helst! För att göra ännu mera reklam kan jag tipsa ER ALLA om att komma till;
Tonhallen den 15:e December klockan 19.00
Där kommer nämligen en konsert hållas tillsammans med ett gäng grymma musiker, jag har även fått äran att köra åt Susanna vilket ska bli jätteroligt! Kika in hos henne och känn er inspirerade!
Susanna Nilsson


En annan anledning är onekligen min brors enorma engagemang att helt plötsligt börja skriva eget material vilket han också gör med bravur! http://www.giveitupfor.wordpress.com gå in även här och kika, är ni sugen att lyssna till lite låtar är det bara att klicka sig vidare, ni kommer inte bli besvikna!
Henrik Olofsson


En tredje anledning är vårt besök på lögdö music expo som anordnades i september, grymt bra tillställning som uppenbarligen fullföljt sitt uppdrag åtminstone för oss; nämligen att inspirera!
Nu är det bara att go with the flow, det kan inte bli dåligt, det är jag helt övertygad om!

Lite utav en hyllningssång nu känner jag.. hmm.. ny låtidé?! hah!
För att åter komma ner lite på jorden så kommer här lite bilder som sig bör!

Grabbarna uppradade    Johan i babygymet!
Som jag skrev i tidigare inlägg så skulle vi ju ha mammaträff hemma hos oss igår! (läs fredag)
Det är ju helt otroligt att vi alla fick plats i vårt lilla kök! närmare bestämt hela 12 personer!
Jätteroligt att ha er alla här!


Ikväll blev det samkväm hemma hos Caspers kusin med familj!
Tyvärr blev det bara två bilder! Här en på Marcela, det kanske syns ganska tydligt vad hon gör? Ja ni ser rätt, hon snackar såklart med en liten bebis och jo man kan lätt få detta uttryck då! =)
Älsklingskillen somnade i min famn efter mycket mysigt umgänge!

En väldigt gammal bild på Casper och hans kusin Arvid! Arvid var så gullig idag när vi var där, när jag skulle byta blöja kom han springande och ville absolut hjälpa till! Han bar skötväskan, tog fram handduk, blöjor och våtservetter och sedan låg han på sängen och gullade med Casper och sa "åååh vad han tycker det är skönt att vara nakenfis! Han får vara det, han tycker om det, då blir han glad och skriker inte alls!" Jag tror det sistnämna var minst lika befriande för den större killen som den mindre! Världens bästa kusin Arvid!

Det är inte utan att man längtar tills Casper också springer omkring och härjar på, och slänger ur sig sånna enormt klockrena kommentarer som "tack för maten, det var delikat!" - Arvid idag efter middagen.
Tänk när Casper är 4 år.. då är Arvid 8! Tääänk vad stor och sjuuukt häftig kusin Arvid kommer vara då!!!
Gjorde just en lite rolig upptäckt! Chico och Arvid är lika gamla och sen är Watson och Casper lika gamla, haha! Destiny?!

Här följer kvällens grötstund!


Sist men inte minst vill jag bara tacka för alla snälla kommentarer! Jag blir så glad att ni lämnar ett avtryck men såklart ännu gladare att ni faktiskt läser, fortsätt så kära besökare!

Godnatt mina vänner, sov så sött!

Kommentarer
Postat av: mams

vi är också glada att du skriver! kollar din blogg varje dag, precis som dina syskons, alltid kul när ni har skrivit nåt nytt!

2010-11-07 @ 13:04:56
Postat av: Eva

Hej, hej! Kul att se dina musikaliska talanger, sån´t ska väl höras förstås ;) men du visade mycket på bild. Såg du har en JAG tröja på dig, har du tillgång till tidningen "Jagaren" senaste numret var sonen+syskonen med på flera bilder :) vad gullig er son är!!! kram

2010-11-07 @ 16:40:51
Postat av: Veralena

Det var roligt att vara hos dig också:)



Vad tycker Casper om gröten? Jag har börjat med smakportioner nu och igår var det inte så populärt med gröt men idag gick det bättre i alla fall. Himla kul att börja att ge lite riktig mat tycker jag!

2010-11-09 @ 22:20:06
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0