Kom just på att jag har en webcam!

Haha, tjejen med kollen!
Tror faktiskt aldrig jag använt den men den kommer väl till pass nu när man har ett stycke lilleman här hemma, insåg ju att moster kan vara lite mer delaktig då trots de många milen när vi skickar henne lite filmer, får hoppas att vi kommer komma ihåg att fortsätta med det också då ;) Erica du får påminna oss!

Ikväll peppar vi för en trevlig men säkerligen lång morgondag!
Det innebär att Casper sover sedan 2½ timma tillbaka i sin säng och älsklingen på soffan!
Men det är helt okej, min arbetsmyra till sambo klev av sin 10 dagars idag och dessutom var han snäll nog att åka till stallet åt mig så jag kunde julbaka med mamma och sen plugga, jag har världens bästa man i mitt liv, jag menar hur bra har jag det inte som har en otroligt omtänksam bättre hälft som inte bara kan laga mat och vara världens bästa pappa, han kan tänka sig att ta hand om alla mina djur och stöttar mig i allt jag gör!

Jag kunde inte vara mer tacksam!

Morgondagen innebär först och främst en tur till stallet, beroende på mängden pigghet när jag vaknar så får vi se om vi tar oss ut på en ridtur eller inte, men skulle det möjligen vara strålande sol tror jag faktiskt inte att jag kommer kunna låta bli men tröttman brukar ju som bekant ta över en smula i denna fråga!
Sedan blir det dop kl. 13 i EFSkyrkan för Caspers kusiner och deras lillasyster! Efter det ska vi hem och hinna andas lite sen åker vi hem till Caspers kompis Manne med familj och träffar alla andra "fredagsbebisar" med familjer! Blir säkerligen jättetrevligt!

Gossen fick idag smaka palsternacka/potatis och åt så det stod härliga till! Det blir till att fortsätta på den inkörda vägen som innebär grötfrukost alternativt lunch och sedan en sväng mat vid middagstid!
Hoppas att sömnen ska ordna upp sig och att han blir sådär lite mer allmänt nöjd! Snart är det dags för vaccination igen och denna gång får han åka med Mattias, lite skönt tycker jag allt för det gjorde hemskt ont i mig vid 3 månaderssprutan!

Nä, tror det får bli en tidig kväll nu trots fredag och allt men det gör mig hör och häpna ingenting alls!
Sov sött mina vänner!



Kommentarer
Postat av: ejja

jaaa! bra där! :D vi kan allt ta en dejt på msn också, även om jag inte har nån webcam ÄN... (Mamma! jag önskar mig en i julklapp! asbra!) ja, du har en väldigt bra, omtänksam, kärlekafull karl! och vet du, de har jag mä! vi har det nog alldeles för bra på den punkten syster! :) (fast min Zzzznarkar så han nästan väcker sig själv just nu, han håller på å bli sjuk... :/ får banka lite på honom)



caspers kusiner förresten? i efs?



pöss på er!



ps. ni är jäääättefina på kortet! :)

2010-12-04 @ 01:59:57
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: MA

men hallååååååå what about JAG DÅ?!!

2010-12-11 @ 02:53:51
URL: http://dnuldo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0