Bildkavalkad!

Nu var det sådär galet länge sedan igen men jag tycker att jag har goda skäl; juletider!

Men när det dröjer ett tag mellan blogginläggen så hinner det bli en hel del bilder i min lilla telefon så det är väl dags för en riktig bloggtömning kan tyckas!




1. Caspers roligaste kvällbestyr! Bodyn ska gärna stanna kvar en stund på huvudet så vi kan titta på oss i spegeln och skratta åt oss själva en stund!
2. Sitter alldeles själv för en kort stund hemma hos mormor och morfar!
3. Casper och moster Erica hälsar på hos gammelmormor!
4-9. kräver väl ingen närmare beskrivning! Jag har helt enkelt världens vackraste son!
10-11 Casper och Noelle! skiljer 11 dagar mellan dessa sötnosar, kul med kompisar tycker lilleman!
12. Innan jul hälsade vi på hemma hos Anna och Marlene som snart också blir föräldrar!! Casper kan inte alls sitta still utan hoppar som en tok i Marlenes knä som här är höggravid! Vi väntar med spänning på den lill* som kommer nu vilken dag som helst!!


Julafton


1. Julaftonslunch! Sara, Mariana och Henrik på denna bild!
2. Marcus, Saga, Göran och pepparkakan Oscar!
3. Caspers kusin Kristoffer var också med denna jul! skoj!
4. Julmiddagsdags! Mormor Mamma Karin, Pappa Mattias, Moster Erica och Faster Kattis
5. "Faster" Marcela och hennes mamma Virginia
6. Julgranen för iår! Måste varit julklappsrekord tror jag bestämt!
7. Vi med juleljusen mitt i pallet
8. En julpuss till världens finaste lilla nisse!




Jag och Sofie får representera juldagen!

Första gången fröken Olofsson var ut på galej efter att hon blivit mamma!
En hemskt rolig kväll med fantastiska människor! Tänk att man fått så enormt härliga vänner i sitt liv!
Tack till er alla som gjorde kvällen så skoj!

Tillbakablick

Bilder från tonhallen och soundcheck innan konserten!


Inatt sov jag 11 timmar för övrigt mina vänner!!
Vet ni att det har inte hänt på snart 6 månader och det var så enormt skönt!
Mamma erbjöd sig likt en ängel att vara barnvakt nu när hon har julledigt så vi fick sova och det var inte ett dugg ovälkommet! Så inatt har Casper sovit hos mormor och morfar för första gången och jag tror dom tyckte det var riktigt mysigt! Mattias och jag hade först planerat att åka in på bio men när vi insåg att snöstormen skulle hålla i sig så gav vi upp den idéen till förmån för hyrfilm, chips, dip, folköl och choklad = sjukt bra kombo!
Vi konstaterade att vi inte ville ställa någon klocka och tänkte att vi vaknar säkert iallafall för tidigt så vi skiter i det! klockan 12.00 ringde Mattias kollega och väckte oss!?! I vanliga fall sover jag max 5 timmar i sträck så att få sova mer än dubbelt så länge var ju som en dröm, bokstavligt talat!
Nu undrar jag bara om jag kommer känna mig utvilad för ytterligare 6 månader!? =)

Tack till världens bästa mormor och morfar!

Nä, nu är det dags för bingen, imorgon kommer studiegruppen och det är dags för plugg igen.. kan inte direkt påstå att jag känner mig peppad.. just nu känns skola riktigt jobbigt faktiskt men det är väl bara att bita i det sura!
Sov så gott!

 


Kommentarer
Postat av: bigsis

japp, nattbloggning is the shit! :P



får kolla på bilderna imöra på datorn istället för min dum phån, ser inte dom stora bilderna här.



ja, det var jättemysigt att ha honom här! även om jag inte bidrog på nåt vis, men mysigt var det! lillprinsen :D

2010-12-29 @ 03:29:21
URL: http://ejjapejja.blogg.se/
Postat av: Eleni

Tack! :) Och vilken söt liten tomtenisse ni har! :) Gott Nytt År! Kram!

2010-12-31 @ 19:52:12
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0